onsdag 8. juli 2015

Larvik morgenavisen



 fra Larvik Morgenavisen 1996
Hei igjen
denne blogg her blir det lest over all hele verden .heretter blir det engelsk versjon min blogg .
Nå skal jeg tar dere tilbake til 1990 tallet Nærmere bestemte til 1995 og 1996.

Larvik morgenavis 1995-1996.
Den høsten 1995 ble det starte ei ny lokalavisa i Larvik. Jeg fikk lov til å skrevet mine innlegg formet som et dikt.
en lærer på voksenopplæring kjente han var redaktør i Larvik morgenavis .   de var gode kamerater.
han lærer vært i et møtte med sin kamera  
 lærer fikk en ide om jeg kunne skrive om hvordan vær unge funksjonshemmede i Larvik. Min Lærer og jeg møtte han redaktør for Larvik
vi blitt enige om jeg skulle skrevet artikkel hver måneden.  Vi fikk omvisning i redaksjonen til nye lokalavisen . Larvik Morgenavisen laget en artikkel  om meg når jeg skulle begynne å skriver i ny lokalavisen.
Sånn gikk det til jeg laget mine artikler til Larvik Morgenavisen, min lærer og jeg satt sammen og jeg peket på bliss symboler for hun. Henne skrevet ned blokken etterpå jeg skrevet inn på datamaskin.
Da skrevet jeg frøken får jeg lov også drømmen  

FRØKEN FÅR JEG LOV?
TAR LITT LANG TID Å SITTE NÅR JEG SKAL SI DET MED BLISS.

JEG ER SOM ANDRE UNGE MENN - OPPTATT AV DAMER.
MEN PROBLEMENE ER MANGE.....................
HVEM KAN DANSE RULLESTOLDANS?
HVEM HAR TID TIL Å SER PÅ BLISSTAVLA NÅR DET ER FEST?

På kino - det er mørkt - jeg vil hviske min utvalgte noen ord. Hun ser ikke BLISSTAVLA......... krise(?)

KLÆR - JEG KAN HA LYST PÅ EN ØL - MÅ HA HJELP - HUN HELLER UTAFOR - SKJORTA BLIR VÅT OG LUKTER VONDT. JA, PROBLEMENE ER MANGE.

OVER TIL NOE ANNET:
HVOR SKAL JEG TREFFE EN KJÆRESTE?

PÅ DISKOTEK  - ER DET TRAPP KOMMER JEG IKKE INN.

PÅ SKOLEN - JEG HAR BARE 4 TIMER I UKA OG EVA ER STRENG JEG MÅ JOBBE MED NORSKEN.

PÅ JOBBEN - DER ER DE SAMME JENTENE JEG HAR KJENT HELE LIVET.

PÅ CP LEIR - JEG FIKK NAPP - MEN FISKEN GLAPP.

SYDENTUR OG CRUISE - IKKE AKTUELT PÅ TRYGD.

HVA MED EN KONTAKTANNONSE?

DAGBLADET KUNNE VÆRE AKTUELT!?...... VEL - MEN
HVA MED CP POSTEN?
DE VIL IKKE FORMIDLE SÅNNE ANNONSER - DE VIL VÆRE SERIØSE!

JA, LIVET ER IKKE LETT- MEN JEG ER EN OPTIMIST MED SKRÅTT BLIKK.

God sommer fortsatt

Ole Reidar Hansen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar