torsdag 23. juli 2015

Ferietur


Tredje blogge innlegg denne sommeren her. Snart dra jeg på ferietur på cp-leier 10 dager med moro.der har jeg vært fra 1993. det har vært moro på cp-leiren gjennom årene .jeg har mange venner rundt omkring i Norge land .jeg har kontakt med de på ansikt bok (fasecbook)
Fjor var jeg i portugal på isaac konferansen 2014 i lisboa . det var kjempebra konferansen . jeg møtet andre ask-brukere fra andre land.

jeg ser fram til isaac konferansen 2016 i Toronto Canada .
der i Toronto oppdaget bliss-symboler på en bibliotek , en canadisk lærer for funksjonshemmede barn funnet en bok om bliss –symboler .den historien er fantastisk om bliss.
Det hadde vært morsomt holdt et forelese på engelsk men det er bare ønsker drømmen .

Fortsatt god sommer 

Ole Reidar Hansen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar