søndag 6. juli 2014

Kunstig intelligens

Kunstig intelligens 



Jeg er opptatt av nye teknologi . hvordan nye teknologien  kan  oss  hjelp  Funksjonshemmede. 
Nå akkurat jeg er interessert i kunstig  intelligens. 

Noen forskere fra petersburg har nesten knekke kode til Kunstige intelligens. De forskere lagt et program med kunstig intelligens som het Eugene Goostman.






http://www.digi.no/929057/stor-milepael-innen-kunstig-intelligens
Jeg tenke på kunstig intelligens, hvis vi ask-brukere 
Får talermaskiner med kunstig intelligens da kunne kunstig taler blitt mye bedre da kunne vi høres sinna ut. Og våre talermaskiner fått en personlighet liker Slik      den person som bruker den talermaskinen. 
Jeg  tenke videre  på spesiale programmer som Textpilot. Slik disse kunne rette opp feil i min norsk grammatikk slik at det blir riktig setninger mine .

Jeg tenke også på programmering i eksempel c++ det  blir å lettere å lagre et program .

mvh Ole 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar